Pages

Friday, September 7, 2012

dikamar mandi sajalah

Ini cerite waktu ane ditinggal pulang kampung ma nyonya meneer, ude seminggu nyonya meneer ma anak2 ane pulang kampung, maklum bini ane org luar... (luar jakarte... he..he..). nyonya meneer pergi ame membawa semua persediaan logistik, ane cuma disisain amunisi nyang kayanye tinggal beberape hari aje. Ga tau kenape ni malem ko tiba2 aje horny berat..

dari pada pusing2 akhirnya ane pergi keluar cari angin, berbekal duit bensin buat kerja 3 hari ane segera melacak keberadaan DPB (Daftar Pencarian Bisyar). setelah muter2 ternyata semua lokasi nyang biase ane TOM (Target Operasi Me**k) ude pade penuh, aturan bisa ngutang. wah jadi repot ni urusannye. klo mau buka jalur baru lagi bakal butuh duit lebih, sedangkan amunisi tinggal 125rb. terpaksa deh ane nunggu basiannye aje (kasihan deh gw). Kaya pendekar2 jaman dulu dengan gagahnya ane nangkring diatas macan kesayangan ane nunggu basian nyang ade deket ntu kontrakan nyang biase ane nongkrong trus sambil minum2 & exe setelah ijin ma maminye.

setelah sabar menanti keluar ntu si neni

face : 7 (manis)
Body : 7 (montog)
Bh : 38 (gede bgt)

Spontan ane panggil:" neni..."
neni:"eeh.. abang.., ko ga masuk aje bang. malah nongkrong disini.. kaya tukang ojek aja"
nahan malu dengan gaya koper boy masa kini, ane :" iye neng abang baru sampe nih..., kayanye lagi rame ya..?"
neni:" iye bang, papi doki (orgnye sedikit sombong, juragan beras, aki2 punya toko agen beras, bini udah 2 masih kurang juga) lagi dateng ame temen2nye katenye ulang taon. kayanye ampe pagi ni bang, abis minum2 dari sini anak2 pada mau diajak jalan ke puncak ma papi doki." Wah apes banget ni malem, perasaan ni orang tiap minggu ulang taon tapi ko ga mod*r2 juga (wah jadi nyumpahin orang). berhubung ane kaga begitu kenal ame tuh nyang namenye papi doki jadi kayanye males gabung.
ane:"semuanye neng nyang diajak?"
neni:"kaga bang, teteh sari kagak diajak, kaga muat mobilnye.ude masup aje bang, gabung bareng aja..."


sari = face : 5 (item), body : 6 (gendut), bh : 38 b (guade baget)

ane:" kaga ah neng...*
neni:"abang lagi boke` ye.....?"
ane:"iye, neng..." (sambil senyam-senyum muke tembok)
neni:"ude.. abang masup aje lewat samping tunggu di belakang, nanti neni siapin bir... biar tagihannye neni masupin ke papi doki."
ane:"ga ngrepotin neng...?" (sambil berbinar-binar, kayanye ade titik terang nih)
neni:" ude ayoo..."
akhirnye kite berdua masup lewat samping.

sesampainye dibelakang
neni:"tunggu aje bentar disini bang..ape sekalian aye panggilin teteh sari buat temenin abang?"
ane:"kaga usah neng...neni aje nyang temenin."
neni:" kaga bise bang, neni lagi temenin bang boim (temennye papi doki, juragan ojek), kayanye hari ini lg bawa duit banyak bang.. he..he..." (sambil ketawa nyang penuh makna). tapi nanti bentar aje neni temenin ya bang.."
ane:"iyes darling"

ga beberapa lama kemudian setelah masuk kedalam doi keluar lagi sambil nengteng dua botol bir.
neni:"nni bang maaf abang buka sandiri ye... neni masup dulu sebentar"
ane:"wat eper yu saylah darling"
akhirnye ditemenin ame nyamuk2 kebon ane abisin ntu minuman. ga lama kemudian doi balik lagi kebelakang.
neni:"abang mau di tambahin lagi?"
ane:"ude dulu neng. Neng...... sini bentar...."
neni:"iye.. ade apa sih bang...."
ane:"neng abang lagi ngebet banget nih... ude kaga nahan..."
neni:"tapi gimane bang... neni kan lagi ade tamu...lagian kan ga mungkin di sini bang, masa dikebon belakang?"
ane:"di kamar mandi aje neng.." (sambil menarik mesra tangan doi)
neni:"aah.. abang....., ya ude neni masup dulu ya... mau bilang boker dulu bentar..."
setelah beberapa saat doi balik lagi
neni:"ayo bang buruan kite kekamar mandi.."
anen:"let`s go..." (spontan langsung ane bangun)

Di dalem kamar mandi
neni:"bang buka keran airnye, biar kagak kedengeran. tapi neni cuma isepin aje ya bang.."
ane:"iye sayang"(dengan suara nyang lembut banget)
ane membuka keran air sementara doi jongkok sambil buka celana ane. dengan di iringi suara gemercik air keran nyang merdu (serasa di pegunungan) ane merasakan si otong di jilat2, di sedot2, di enyot2, dikocok2.....uuhhh....aa...hhh...
neni:"abang ko lama sih.........ude masupin aje bang"(sambil doi berdiri melepas celana ambil posisi nungging"
ane:"......................."(diam tanpa kata kaya lagunya d`nasib)
karna memang dari tadi ude ngebet, langsung aje ane masupin si otong... jus...jus...jus...Di dalam redupnya lampu kamar mandi nyang sempit serta alunan merdu suara air keran, crooooot.......... ane:"...................."(aaah...uuu...hh...ooohh h.... tapi dalem hati aje) akhirnye terbukti juga ntu ramalan mama loreng klo ni malem ane bakal dapet rejeki.

Setelah bersih2 n pake celana kita berdua kebelakang
ane:"neng......, soal nyang tadi masih bisa ga..?
neni:"ape ntu bang..?"
ane:"ntu soal minuman.... klo boleh di plastikin aje abang bawa pulang" (dengan muka dan perasaan nyang ga tau malu he..he...)
neni:"iye... bang"
ga lama kemudian doi dateng
neni:"ni...bang neni masupin ke botol mineral aje ga ade plastik"
ane:"makasih banyak neng..., ni buat jajan nanti di puncak" (sambil menyelipkan duit 25rb ke saku celana doi)"abang langsung pulang neng... makasih ya..."
neni:"iya bang...sama2, neni juga mau siap2 jalan nih kayanye ntu orang2 juga ude pada ngebet, ati2 dijalan ya...bang"
ane:"iya neng, eneng juga ati2 ya...."

kaya pilem2 detektif nyang lagi mengintai, ane mengendap-endap lewat samping menuju si macan.
Akhirnya dengan perasaan lega karna ude tersalurkan ntu hasrat si otong n dapet gratisan bir, ane ajak ntu si macan pulang ke padepokan

0 comments:

Post a Comment