Pages

Sunday, July 8, 2012

Flora ria di Kubang Buaya - 4

N terdiam.

"Kak Suria?" tiba-tiba terpacul nama itu.

N memandang ke muka Kak Ramlah.

"Naper dengan Kak Suria?" tanya Kak Ramlah.
"Apakah dia masih virgin?" tanya N lagi dini pagi itu.
Kak Ramlah mengeluh. "Kalau mak takde, Kak Suria juga takde. Dia tidur dengan member dia."
"Ooo kenapa begitu? Apakah dia juga mangsa ayah?" tanya N tergambar wajah Kak Suria yang cantek itu.
"Ya, ayah ambil dara Kak Suria sebab tak dapat dara akak. Ayah paksa menyetubuhi dia. Macam rogol dialah," sambung Kak Ramlah.
"Jadi selalunya akaklah layan nafsu ayah bila mak takde. Kalau mak ada pun bila ayah nak dia cari akak juga. Adik Suria tak akan layan ayah. Dia benci pada ayah."

N merasakan dirinya bagai dipukul gelora. Namun itulah kenyataannya.

"Kuat nafsu ayah kak.." kata N.
"Yer, tapi ayah main sekejap je. Kongkek dengan kau lagi bagus. Kontol kau ni mak oi besar panjang. Kau tahan lama tu yang seronok sebab kote kau ada dalam cipap akak berendam. Puas rasanya," Kak Ramlah mencepak.
"Sedap ke kak?" N tanya senyum.
"Urghh basah akak. Sedap sendat senakk tapi apapun Akak suka kongkek dengan N. Ko pandai main doggie," kata Kak Ramlah ketawa kecil sambil membelai kontol N yang masih berdenyut-denyut itu.

Setelah beberapa tika berbual, Kak Ramlah berbaring dan mengangkangkan pehanya. Memperlihatkan cipapnya kepada N. Cipap Kak Ramlah yang tersengih mempelawa kote N bermain di dalamnya. Kali ini Kak Ramlah dan N mengongkek ganas. Mereka bersetubuh sampai ke pagi keletihan.

N menconggak di kepalanya. Ayah angkatnya, Bakar pasti ada skandal-nya. Setahu dia makcik Janah dan dua orang anak daranya telah dipakai-nya. Hebat si gemuk pendek berperut boroi itu. Tapi pada perkiraan N kena respek lelaki veteran seperti ayah angkatnya ini. Dia masih mampu mengocok puki wanita baik yang muda atau yang separuh baya. Di belakang rumah induk, ada lima buah rumah sewa. Tugas N yang mengutip sewa rumah, mengenali penyewa di situ.

Kak Syikin, penyewa rumah No. 3 di belakang rumah induk, rendah orangnya, bergaya, lemahlembut, sopan, berbahasa dan tutur kata serta perawakannya manja. Masih muda orangnya baru 22 tahun dan sudah berkahwin serta berkulit cerah. Belum mempunyai anak. Memiliki payudara yang sederhana besar dan punggung yang bulat tunggek sedikit. Suaminya seorang buruh Talikom berusia 28 tahun.

"Duduk N.. Rehatlah dulu borak-borak dengan akak," pelawa Kak Syikin membuka perbualan lalu ke dalam rumahnya.

Tugas N mengutip sewa bulanan. Selalunya dia akan mampir ke rumah Kak Syikin setelah mengutip semua sewa dari lain-lain penyewa. Sebabnya dengan Kak Syikin dia boleh berbual lama sikit dan Kak Syikin akan menjamunya dengan kuih yang dibuatnya sendiri. Itu yang N rasa seronok.

Pagi di kawasan belakang rumah induk tidak sibuk. Ramai anak-anak penyewa yang bersekolah pagi. Kak Syikin muncul semula dengan sepiring kuih aqok dan dua cawan kosong, satu teko air teh yang dihidangkan dalam talam. Kami duduk dianjung.

"Hah N, makanlah kuih tu, nih teh nya..," pelawa Kak Syikin senyum.
"Baik Kak tima kasih," jawab N mengambil sepotong kuih aqok lalu di masukkan ke dalam mulutnya, mengunyah dan dilalukan dengan air teh melepasi tengoroknya.

Cukup manis wanita muda di depannya. Memakai kemeja T tanpa coli sebab puting teteknya menongkat kemeja itu. Berkain batik. Mukanya bersih disapu dengan bedak sejuk campor florida water. Harum. Senyumnya tetap terukir tanpa lekang-lekang.

"Akak tak makan sama," tanya N yang masih mengunyah kuih aqok yang kedua.
"Ko makanlah N. Akak bila-bila boleh makan," jawab Kak Syikin lembut, "Mana Bakar, ayah angkat ko tu?"
"O dia balik Pekan, Kak. Mak Hasnah sibuk dengan wanita UMNOnya," jawab N seperti biasa.

Kak Syikin menghela nafasnya. Agaknya dia merasa lega. N melihat wajah yang ayu itu. Boleh jatuh cinta dan sayang juga. Cuma Kak Syikin sudah bersuami. Takat boleh menikmati keayuan dari luar sahaja. Wajah dan tubuhnya ada iras penyanyi Allahyarhamah Rafeah Buang. Memang menawan dan untung suami dia dapat memilikinya.

Tinggilah tinggi
Tinggi tinggi burung di awan
Akhirnya engkau turun
Akhirnya turun mencari kawan

Terbang di awan
Turn mari ke dalam taman
Kalau mencari kawan
Mencari kawan biarlah padan

Bukan sahaja
Bukan saja kita kemari
Kita bercinta
Curahkan rahsia hati ke hati

Burung tempua
Sana sini mencari sarang
Kalau hati sudah suka
Samalah kita terbang pulang

Sebutir embun menitis
Seribu kuntum mengembang
Sepatah aku berjanji
Kau sebut kau ulang-ulang

Mencurah hujan membatu
Meresap ditelan bumi
Segala sumpah janjimu
Tak satu yang kau tepati

Tiada ku duga
Tiada ungkitan
Bagi mu tuan
Ku rela dilupakan

Ku diumpat jangan
Dikenang jangan
Berlalu kisah di taman
Bak mimpi diganggu siang

Disebut diingat jangan
Tak guna dikenang-kenang

"Tak bosan ke kak?"
"Bosan N. Nak buat camne?sudah jadi isteri orang.. Gitulah."
"Faham Kak. Carilah aktiviti.."
"Susah."
"Muda-muda apa yang susah Kak?"
"Muda tu okey Nan, susah tu pandangan orang keliling sebab kita ada suami."
"Pasti akak bahagia,"
"Entah N. Akak cuba belajar menyayangi suami akak. Kami pun belajar mengenali antara satu sama lain. Maklumlah pilihan keluarga sudah jodoh."
"Oh baguslah harap kekallah."
"Minta-minta camtulah. Tapi keje suami akak tak menentu siang atau malam. Ada waktu tak balik kita menunggu je dia," keluh Kak Syikin agak sugul.
"Yelah Kak perjalanan hidup suami isteri. Tak kahwin usia camni pun ada juga dugaannya. Cam N tengah ambil MCE ni.. Dugaan juga kan," jawab N kekeh kecil.
"Yer dugaan belajar akak takat LCE jer tak mampu nak teruskan. Tu cukup usia 20 dikahwinkan."
"Sayang. Saya dulu camtu enggak tak mampu tapi saya ke sekolah juga. Cari duit sendiri. Sekarang orang tua dan adik-adik kat CH, saya tumpang rumah Bakar. Nasib baik dia mahu dan benarkan saya tinggal kat rumah dia," jawab N.
"Akak ni cam bunga hiasan jer. Dipandang lawo, direnung cantik, megah dan indah, diusik jangan, disentuh usah," keluh Kak Syikin.
"Hmm akak memang lawa. Tak sangka akak sudah nikah. Silap-silap kena orat. N pun nak orat buat kekasih heheheh," puji N sambil meminum teh.

Kak Syikin ketawa. Teteknya bergegar.

"Pandai ko N. Kalau ko faham apa akak cakap tadi kau tahulah," jelas Kak Syikin.
"Sunyi, bosan rasa memiliki tetapi tidak. Ada sangkar tapi burung terbang jua.." balas N bersahaja.
"Bijak ko N" senyum pudar di wajah Kak Syikin.
"N ada kak. Leh jadi teman," kata N ketawa, "N pun bosan juga. Takkan nak belajar ajer. Sekali sekala nak ada kawan perempuan juga tapi akak tak leh lah sebab ada suami."
"Boleh takat berkawan. Apa salahnya. Kita bukan jauh sangat beza usia. Bila suami akak ada akak layan dia. Bila dia takde, kita free pula ada masa, kita leh bual dan berkawan," tambah Kak Syikin ketawa.
"Cam sekarang ni.. Ye kak?"
"Ye.. Kalau kau tak datang dengan sape akak nak bual? Tak bosan jadinya?" soal Kak Syikin kendirian.
"Akak ni cam tak happy je? Suami akak tak selalu ke sama dengan akak? atau dia mempunyai wanita lain dalam hidupnya?" tanya N berani.
"Payah nak cakap N. Mungkin dia ada kekasih sebelum nikah dengan akak. Kami berdua menjadi mangsa keluarga sendiri. Walaupun serumah kami selalu tak bersama," jawab Kak Syikin, "Suami akak macam tak bersunguh-sungguh nak bersama. Ala kadar ajer untuk diri dia. Hak kita sering tertinggal," Kak Syikin berasa sedikit kesal.
"Sayang kak, bunga sekuntum bugar di tangan. Di pandang sakit mata di usik sakit hati. Ada cangkir berair tidak, ada perigi dibiar kering," jawab N.
"Pandai ko bermadah dalam maknanya," balas Kak Syikin yang tertarik dengan anak muda di depannya.

Gagah juga fikir Kak Syikin. Tinggi N dari suaminya. Kemas segak anak muda di depannya. Berdebar juga hati kecilnya. Bergetar rasa vaginanya.

Dan pagi yang sunyi itu.. Kak Syikin mengulangi malam pertamanya bersama N dalam biliknya di rumah sewa Bakar. Kak Syikin menjulur lidahnya, Mulut N menyambut lalu mengulumnya. Mereka bermain lidah sambil telapak tangan N meramas manja buah dada, mengentel-gentel puting dan menjilat kawasan itu lembut dan mulus. N meliha sebatang tubuh yang paling indah. Buah dada yang segengam, keras kencang, puting kemerah-merahan kecil keras, perut yang kempis ke dalam, cipap yang tembam berbulu halus dengan alur merekah merah jambu, peha yang bersih, telapak kaki kecil dengan tumit yang bersih.

Desah, resah, rintih, erang, racau, keruh Kak Syikin silih berganti bertukar bercampur baur keluar dari mulut kecilnya bila jilatan N bergerak dari buah dada, ke perut ke pusat ke pangkal tundun dan kini dengan kangkangan terbka luas N menyembamkan mukanya ke cipap Kak Syikin.

"Oh.. Oh.. Oh N.. Sedapp.. Bahagia akak.." rintih Kak Syikin bila N mula menjilat dan mengulom kelentit Kak Syikin. Dia memainkan kelentit merah jambu itu yang keras menegang. Aroma puki Kak Syikin menikam resah syahwat N. Buntut Kak Syikin ternaik-naik ke muka dan mulut N.

N menjilat lurah merah jingga yang basah berair. Cipap Kak Syikin kebanjiran. N menyedut-nyedut lubang puki Kak Syikin membuatkan Kak Syikin merintih, mengerang, menahan gelinjang tubuhnya, mengejangkan tubuhnya, mengepit muka N dengan pehanya, menahan nikmat teramat sangat, N memainkan lidahnya keluar masuk di lubang puki Kak Syikin kemudian bersedia menyedut semua air jus lendir di lubang cipap Kak Syikin membuatkan dia menjerit-jerit tak keruan dengan tubuhnya memulas kiri dan kanan serta mengejangkan tubuhnya.

"UU hah.. Uuu.. Hhaa.. Uuu.. Hah.. Arghh.. N.. Telalu sedap.. Telalu manis.. Urghh.. Gelii.. Akak lemass," rintih Kak Syikin dengan sesak dan besar nafasnya. Sekali sekala terasa tenggoroknya tersekat-sekat. Sambil menghinggut-hinggutkan bunutnya. N memegang pinggul Kak Syikin mengigitnya. Sambil Kak Syikin memegang kontol N.

"Ooo N.. Apa niee.. Besarnya.. Panjang lagii.. Kerass.. Kote ko N. Bleh ke masuk lubang akak niee..?" Kak Syikin terkejut tapi memegang kontol N dan meramas-ramasnya geram. Dia tidak dapat mengawal rasa syahwat yang telah membakar dirinya. Perlakuan N membuatkan dia lemas dan terangsang habis.

"N.. O.. N.. Gelii akak kuarr," N melekapkan mulutnya di lubang faraj Kak Syikin lalu menyedut jus yangkuar."Iii.. Eiieeiiee.. Urghh.. Sedappnya.."jerit Kak Syikin dengan nafasnya sesak.

Kini N mengambil nafas lalau berkata manja dan mencium bibir Kak Syikin..

"Kak.. N masukkan yerr.." sedvepat kilat N meletakkan kepala Kotenya ke lubang faraj Kak Syikin lalu menekan
"Aduhh.. Aduhh.." desah Kak Syikin mengecilkan lubang lalu N membuka luas kankangan peha Kak Syukin, dia menjilat jari jemari kaki, menjilat telapak kaki, menjilat danb menghisap tumit Kak Syikin, Kak Syikin merasakan seluruh tubuhnya kegelian dan menambahkan kesedapan syahwatnya. Dia membayangkan bagaimana lubang pukinya aakn menerima kehadiran lelaki N di dalam wanitanya.

Sambil menjilat telapak kaki N menekan kontlnya dan kotenya menembus masuk sekerat dan N mula menghenjut perlahan dan kepala kontolnya merasakan ada halangan keketan lubang vagina Kak Syikin. Bila dinding vagina dengan bantuan air lendir dalam lubang puki itu beradun dengan kontol N, mrengizinkan N menekan kontolnya menembusi halangan itu dan Kak Syiklin pasrah, fana, menjerit kuat dan mengoingoi seperti menangis.

"Ooo N.. Sedap.. Besar sendat rasa puki akak.. Sedapp N," Kak Syikin mengepit pinggang N yang sedang mempompa.

Sambil Kak Syikin mengoyangkan pinggulnya. N mula mempompa. Dia menghenjut kuat dan laju. Hentakannya itu diterima layan oleh Kak Syikin sambil menjerit-jerit dengan tubuhnya mengelinjang keras.

"Noo.. N.. Ooo.. Ooo N.. Akak geli habis nii.. Akak kuarr lagii.. Urghh.. Urhh.. Arghh.." jerit Kak Syikin mengejangkan tubuhnya dan mengigit-gigit dada N sambil mengongoi.

N meneruskan pompaannya dengan laju dan kuat. Lubang cipap Kak Syikin dapat menerima seluruh batang kontol N yang keras, besar dan panjang itu. Kak Syikin tercungap-cunggap kelayuan dengan peluh membasahi tubuh mereka berdua.

"Kalah malam pertama akak N. Ko hebatt.. Akak suka ko.." kata Kak Syikin mencium pipi N dan mereka berkucupan panjang.

Dan N bersama Kak Syikin terus mengongkek sehingga petang.

Bersambung . . . . . .

0 comments:

Post a Comment