Pages

Friday, June 8, 2012

Engkar Nasihat Suami - Part 5 Final

Tiba di ruang tamu, Man pula ambil alih terus memapah Kak Zai, dan dibaringkan meniarap atas seorang kawanya Joe, yang sedang terlentang dengan batang yang tegak menegang.



“Wah! Ni lagi best ni, clear sikit main terang-terang macam ni,” kata Joe.



Man membetulkan cipap Kak Zai atas batang Joe dan dengan mudah batang Joe menusuk cipap Kak Zai yang penuh airmani itu. Setelah Kak Zai tertiarap dengan cipap ditusuk Joe dari bawah, Man menaiki punggung Kak Zai dan…



“Mann… aduh sakit makcik Man… cukup laa… makcik tak mau dah!” Kak Zai merintih bila juburnya pula ditujah Man dari belakang dan Kak Zai lemah tak bermaya dikerjakan Man dan Joe, Manakala Zaul dan Ali gelak memerhati isteri Abang Sahak ini dikerjakan depan belakang.



Kak Zai terlentang macam orang pengsan setelah Man dan Joe selesai. Namun tangisannya menunjukkan ia sedar apa yang terjadi.



“Budak muda pun mereka ada nafsu jugak tengok badan awak tu, sebab awak nampak muda lagi,” terdengar kata-kata suaminya.



Dalam esakannya, Kak Zai merenung siling apabila Zaul pula menindih dan membalunnya dan melepaskan airmani dalam cipapnya untuk kali kedua malam itu. Dia hanya mampu terkangkang dan terlentang menahan batang Zaul. Dan mata Kak Zai merenung kosong bila giliran ali pula menutuh cipapnya juga kali kedua malam itu.



Jam 4 pagi, Ali sedang tekun mengerjakan cipap Kak Zai. namun keempat-empat mereka dan juga Kak Zai tidak menyedari ada sepasang mata yang sedang mengintai dari luar.



Wajah Abang Sahak, melalui celah cermin tingkap menjengah mengintai ke ruang tamu! Ali yang sedang menikmati cipap Kak Zai terus menghenjut. Abang Sahak seakan terduduk melihat cipap milik isterinya sedang ditujah batang besar Ali.



Lebih kecewa Abang Sahak melihat Man, Joe dan Zaul yang berbogel atas karpet melihat Ali mengerjakan Kak Zai. Mata Kak Zai pula sayu merenung siling sementara cipap sedang dikerjakan ali. Abang Sahak faham apa yang terjadi pada isterinya.



Setelah puas menghenjut, akhirnya berkeruh suara Ali melepas nikmat semasa melepaskan airmaninya dalam cipap Kak Zai. Hancur hati Abang Sahak melihat Ali tertiarap atas perut Kak Zai. Manakala Kak Zai macam pengsan terkulai atas karpet.



Melihat keadaan ruang tamu itu, Abang Sahak tahu isterinya sudah puas dikerjakan budak-budak muda itu. Kaki Kak Zai yang terkangkang hala ke tingkap itu membolehkan Abang Sahak melihat lubang cipapnya yang semacam sudah ternganga. Keadaan terang ruang tamu itu dapat ia melihat cipap isterinya terbuka, dan air putih pekat meleleh dari cipap kecil isterinya itu.



Ketika Kak Zai yang keletihan itu beralih meniarap, Abang Sahak tambah terkejut. Bila melihat lubang jubur isterinya seolah-olah terbuka lubangnya!



“Hisss… dia orang ni dah balun depan belakang ke?” rungut hati Abang Sahak.



Ketika Abang Sahak masih terfikir-fikir, dia melihat Joe mula mendekati Kak Zai yang masih meniarap itu dari belakang. Dilihatnya Joe meniarap atas punggung Kak Zai, lutut Joe menolah peha Kak Zai agar renggang dan dengan tangan kiri menongkat badannya, tangan kanan Joe menghalakan batangnya yang tegang ke arah cipap Kak Zai yang meniarap.



Setelah beberapa ketika seperti mencari cari, Joe mula menolak batangnya masuk ke lubang cipap Kak Zai. Hati Abang Sahak makin sayu melihat Kak Zai yang hanya kaku, menerima tusukan itu dan seterusnya diam tak bergerak membiarkan Joe menghenjut cipapnya dalam keadaan tertiarap itu.



“Ooooii… Joe! Tak puas lagi ke?” Man menegur Joe yang sedang menghenjut.



“Aku tak puas lagi ni, cipap makcik ni sedap betul la, ketat je lagi walau dah kena tutuh banyak kali,” balas Joe.



Akhirnya Joe tertiarap atas belakang Kak Zai, sambil punggungnya tersentap-sentap melepas pancutan airmaninya dalam cipap Kak Zai.



Abang Sahak makin resah bila Zaul pula mendatangi Kak Zai.



“Zaul… dah le dulu, kesian makcik Zai tak larat dah tu,” tegur Man.



“Alaa… aku bukan nak main cipap, aku nak main jubur pulak. Aku tak rasa lagi jubur makcik ni,” jawab Zaul.



“Ali… tolong pegang peha makcik ni kejap,” Zaul minta Ali membantu.



Ali membuka peha Kak Zai, dan Zaul menghala batangnya ke jubur Kak Zai.



“Aahhh… aduh… aduhhh… ahhh…” terdengar erangan Kak Zai bila Zaul menujah juburnya.



Menggigil suara Kak Zai menahan sakit bila juburnya kena batang Zaul.



Di balik tingkap, Abang Sahak dapat melihat bahu isterinya terhenjut-henjut dan sayup-sayup terdengar esakannya. Kak Zai tak sangka kedegilannya mendengar nasihat suaminya menyebabkan ia menjadi mangsa kenduri seks budak-budak muda ini. Sudahlah badannya kecik, kena pula empat batang yang besar-besar panjang dan cukup tegang pula.



Akhirnya ketika subuh hampir tiba, sekali lagi jubur Kak Zai diisi airmani Zaul. Sebaik saja Zaul mencabut batangnya dari jubur Kak Zai, Ali pula mengambil tempat. Dan Ali, orang yang pertama meliwat jubur Kak Zai dalam bilik, yang Kak Zai sangkakan Man. Sekali lagi membalun jubur Kak Zai dengan rakus.



*************************************************

Ketika terjaga, Kak Zai yang masih keletihan dan masih samar-samar pandangannya terasa seseorang mengelap cipapnya.



“Tak nak dah! Jangann… makcik tak nak dah!” jerit Kak Zai menepis-nepis tangan yang mengelap cipapnya.



“Zai… Zaii… diam. Diam. Abang ni, Abang ni!” Abang Sahak cuba mententeramkan isterinya.



“Abang!” jerit Kak Zai memeluk Abang Sahak, tangisannya menjadi-jadi.



Tadi dia menyangkakan budak-budak muda itu yang ingin menyetubuhinya lagi. Rupanya suaminya sedang membersihkan cipapnya yang penuh dengan airmani, juga juburnya yang nampak kesan airmani bercampur darah. Kak Zai menekup muka ke dada Abang Sahak. Malu dengan keadaan dirinya yang baru dikerjakan budak-budak muda itu. Malu dengan keadaan cipapnya yang dah terbuka,dengan juburnya yang berdarah.



Tentu suaminya tau bahawa cipap Kak Zai dah dinikmati batang lain. Malu juburnya juga telah dilibuat oleh lelaki lain. Lagi malu kalau suaminya tau Kak Zai telah menikmati batang muda itu pada awalnya. Lagi malu kalau Abang Sahak tau betapa Kak Zai menggoyang punggungnya ketika Man mendatanginya dari belakang semalam.



“Zai meniarap, Abang nak lap jubur Zai,” Abang Sahak mengarah isterinya.



“Tonggeng sikit punggung ni,” kata Abang Sahak lagi.



Kak Zai patuh menonggeng punggungnya menunggu Abang Sahak mengelap juburnya. Sebaliknya Abang Sahak tidak mengelap, tapi dia melondehkan seluar dan seluar dalamnya. Abang Sahak merapatkan batangnya yang dah tegang ke jubur Kak Zai.



“Abang… Apa Abang buat ni?” rintih Kak Zai.



Belum sempat Kak Zai menyedari, Abang Sahak dah meletakkan batangnya ke jubur Kak Zai dan terus menekan.



“Aduh bang… Jangan bang… sakit Zai Abang buat macam ni,” rintih Kak Zai.



Namun Abang Sahak terus dengan niatnya meliwat jubur Kak Zai.



“Aduh bang… sakit bang… Jangan abang!” Kak Zai merayu.



“Aaagghhh… diam Zai! Abang nak balun jugak jubur hang ni, budak-budak tu dah puas balun, hang diam je tadi Abang tengok!” jawap Abang Sahak yang seperti kerasukan menutuh jubur Kak Zai.



Sekali lagi Kak Zai teresak-esak menahan pedih juburnya diliwat suaminya sendiri.



                                                                  - TAMAT -



(kredit KCS)

0 comments:

Post a Comment