Pages

Monday, June 4, 2012

Engkar Nasihat Suami - Part 1

“Sampai nanti talipon abang,” itu pesan Abang Sahak pada isterinya Kak Zai ketika Kak Zai bertolak naik bas semalam, untuk melihat anak perempuan mereka yang terlibat kemalangan kecil.



Kini Kak Zai telah pun berada di Bangi menumpang di rumah budak lelaki kawan sekelas Lia anaknya. Nak tumpang rumah budak perempuan, semuanya tinggal dalam kawasan asrama dalam kampus. Mujurlah budak Man, kawan Lia, baik hati bagi tumpang rumah mereka kerana pelajar lelaki ada yang tinggal di luar.



Kak Zai pun rasa tak segan kerana umur Man pun macam baya anak-anaknya jugak. Man pun baik hati suruh Kak Zai guna talipon untuk talipon Abang Sahak di Kedah.



“Salim sihat dah, cedera tak teruk sangat. Ni Zai rumah kawan Along ni, Abang jangan risau le, macam anak-anak je depa pun, bebudak belaka,” kata Kak Zai bila Abang Sahak marah-marah tumpang rumah budak lelaki.



“Ala abang, saya dah dekat 47 dah, macam mak depa je. Abang risau sangat.”



“Iye lah, badan hang nampak lawa lagi, kot depa geram kat hang nanti, depa rogol hang. Mana tau, budak 18 tahun pun depa ada nafsu tau tak!” Abang Sahak masih risau juga.



“Hisss Abang ni, geram apanya! Tak kan lah depa nak geram lubang orang tua ehh. Abang pun macam tak berapa minat kat lubang saya. Tak kan depa pulak nak,” Kak Zai menenangkan kerisauan Abang Sahak.



“Depa cakap apa kat hang?” tanya Abang Sahak lagi.



“Tak ckap apa la, depa ingat Zai, Kakak Lia je, nampak muda depa kata.”



“Haaa, tu Abang kata depa geram jugak tengok badan hang, tu depa puji tu,” Abang Sahak menunjukkan kerisauannya.



“Hiss.. tak lah Abang, depa macam anak-anak kita je,” balas Kak Zai.



Hari berikutnya Kak Zai terbangun pukul 10. Setelah tidur di hospital menunggu Along, Kak Zai tidur setelah balik rumah Man pagi itu. Setelah mandi dan berpakaian, Kak Zai ke dapur.



“Makcik Zai minum la, sarapan Man dah sediakan,” kata Man sambil merenung Kak Zai yang berkain batik dan ber t-shirt pagi itu.



Dah 3 hari Kak Zai duduk rumahnya, dan dalam hati memuji Kak Zai yang nampak tak makan tua. Mungkin badan Kak Zai kecik, putih dan jenis badan tak gemuk, walau tua masih nampak macam muda lagi.



“Tak boring ke Man duk sorang-sorang sewa rumah ni?” Kak Zai mula berbual.



“Dulu ada kawan makcik, tapi dia cuti semester, tu jadi tinggal sorang. Kadang-kadang ada kawan-kawan datang lepaklepak sini makcik. Pakcik kenapa tak datang sama makcik?”



“Pakcik kau sibuk manjang, kerja dia tu kadang kena pi sana sini. Lama ke kenai Along?” tanya Kak Zai.



“Ala kawan sama-sama masuk belajar le makcik, tu tak sangka makcik ni mak Along, nampak muda lagi,” Man mengusik.



“Hisss… Mana muda aiiih, dah tua pun! Hehehe,” Kak Zai gelak dengar pujian Man.



“Mana tua makcik ni, tengok elok je badan makcik, tentu orang laki-laki suka usik makcik kan!” Man usik Kak Zai lagi.



“Hiss…memang la orang laki ni suka usik. Usik ada makna tu Man,” balas Kak Zai.



“Iye la, makcik pun badan tinggi lawa je,” kata Man.



“Mana tingginya, kalau berdiri dengan Man, agaknya makcik had bahu Man aja,” balas Kak Zai.



“Mari makcik berdiri, kita tengok,” kata Man.



Kak Zai berdiri tepi meja makan, Man mendekati Kak Zai.



“Besarnya badan Man banding Kak Zai.” kata Kak Zai sambil berhadapan dekat dengan Man.



Man rapatkan badan depan Kak Zai.



“Iye la… kecik je makcik kan! Geram pulak saya dekat makcik ni. Hehehe,” Man gelak kecil.



“Hiss… hang geram apa pulak kat makcik ni? Makcik dah tua la,” jawap Kak Zai membalas gurauan Man.



Tiba-tiba Man himpit badan Kak Zai ke meja makan, dia peluk Kak Zai dan mencium pipi Kak Zai bertalu-talu. Tergamam Kak Zai kena peluk begitu.



“Man… Man… Apa buat makcik macam ni?”



“Man tak tahan makcik. Man tak tahan tengok badan makcik,” kata Man sambil dia mengangkat Kak Zai duduk tepi meja makan.



Kak Zai menolak dada Man, cuba menahan Man dari memeluknya. Man pula terus merapati Kak Zai dan kain batik Kak Zai diselak dan digulung ke atas hingga Kak Zai telanjang dari pinggang peha ke bawah.



“Man…. Jangan buat makcik macam ni! Malu makcik Man bukak kain makcik. Makcik tak berkain dah ni” Kak Zai cuba menyedarkan Man yang dah bernafsu.



“Maaf makcik Zai, Man tak tahann sangat ni. Sekali pun jadilah. Man nak merasa juga,” sambil berdiri di celah peha Kak Zai, Man seolah tergamam melihat cipap Kak Zai yang kecik, putih, tembam dan licin tak berbulu.



Berdebar hati Man bila melihat cipap depan mata. Tak sama debarnya melihat cipap mat saleh dalam cd blue yang ditontonnya. Ini cipap perempuan umur 40-an, depan matanya. Dengan rakus Man memegang dan mengusap cipap Kak Zai. Diusap-usapnya sambil jarinya merasa sentuhan bibir cipap buat pertama kali.



“Man… Janganlah, malu makcik Man buat makcik macam ni,” kata Kak Zai cuba meredakan nafsu Man.



Kak Zai hanya mampu berdiam sambil merenung kosong ke sisi dan membiar saja jari-jari Man yang mula masuk mengorek-ngorek cipapnya. Dia tau anak muda ini belum pernah jumpa cipap. Dia tau dari cara rakusnya jari Man mengorek-ngioek cipapnya yang kering itu. Dia tak daya menahan Man, oleh itu Kak Zai hanya diam merenggangkan pehanya, agar tak sakit bila dikorek jari Man dalam cipapnya yang kering itu.



“Aduh Man! Sakit makcik Man buat macam ni,” keluh Kak Zai bila sekali-sekali jari itu mengorek dalam cipapnya.



Kak Zai mengangkat lututnya, meluaskan kangkang agar tidak sakit cipapnya yang terus dikorek jari Man. Matanya merenung ke sisi untuk mengelak renungan Man yang memerhati mukanya sambil jari terus mengorek dan menguli cipapnya itu. Malu Kak Zai bila cipapnya, iaitu alat paling sulit dirinya yang hanya suaminya saja pernah menyentuhnya. Kini dipegang malah dikorek dengan geram oleh budak muda seperti Man.



“Tak tahan saya makcik, first time dapat pegang cipap,” kata Man sambil sebelah tangan memeluk belakang Kak Zai, sebelah lagi mengorek cipap Kak Zai.



Tiba-tiba Man berhenti mengorek, dan terus melondehkan seluar treknya. Lalu terpacullah batangnya yang tegang keras dan stim itu.



“Hissshh… besarrnya batang budak ni! Teruk aku aku kalau dia masuk ni!” jerit Kak Zai dalam hati sebaik melihat batang Man, tegang, keras, panjang dan besar. Air mazi dah meleleh di hujung batang Man.



Serentak dengan itu, Man terus memegang batangnya dan menghala mencari lubang cipap Kak Zai.



“Man… Jangan Man, makcik tak mau,” rayu Kak Zai mengharap.



“Saya tak tahan makcik, nak rasa jugak cipap makcik. Saya tak pernah main lagi makcik, kejap je makcik,” balas Man.



Terus dia menolak batangnya masuk lubang cipap Kak Zai.



“Eskss… iskkk… Man… sakit makcik Man. Aduh Man… aduh saki. Pelan-pelan sikit. Jangan tolak kuat-kuat. Sakit makcik Man,” Kak Zai merintih, hampir telentang atas meja, kedua tangannya berpaut pada lengan Man yang tegap, agar tidak telentang.



Perit pedih rasa cipapnya ditujah batang Man yang besar panjang itu, jauh beza dari saiz batang Abang Sahak suaminya. Tambahan pula cipapnya tak cukup basah walau dikorek oleh jari Man tadi.



“Ooohhhh… makcik sedapnya,” keluh Man, yang baru saja hilang terunanya dalam cipap Kak Zai.



Tak sangka dia cipap Kak Zai begitu ketat lagi, walau dah anak 3 dan dah umur 40-an. Dengan dua kali tekan batangnya santak sampai ke pangkal masuk dalam cipap Kak Zai. Sambil memaut pinggang Kak Zai, Man mula menghenjut.



“Ooohh… sedapnya makcik… ooohh… ooohhh…” erang Man, sambil merenung mata Kak Zai.



Kak Zai memaling muka ke sisi malu untuk merenung muka Man, malu kerana memikirkan dirinya sedang menadah cipap, memberi nikmat kepada batang anak muda ini, yang sangkanya macam anak padanya.



Sesekali Man tunduk melihat batangnya keluar masuk cipap kecik Kak Zai. Sesekali pula dia menatap muka Kak Zai, dan nafsunya semakin galak bila sesekali dia melihat mata hitam Kak Zai hilang, yang nampak mata putihnya sahaja. Cipap Kak Zai pula semakin sedap dan semakin licin rasanya.



“Aduh… aduhhh… uhhhh… uhhh….” Kak Zai mengerang sayu, senak, padat dan sesekali sedap dirasainya, tak pernah dia menyangka cipap keciknya ini akan ditujah batang sebesar ini. Sangkanya hanya batang suaminya saja yang akan menujah cipapnya, tapi kini batang lain pula yang masuk, dan batang ini pula lebih besar, panjang dan keras.



“Man… aahh… sudahlah… tak larat dah makcik nahan ni. Man pun dah merasa dah cipap makcik, Man cabut ye!” rayu makcik Zai.



“Kejap lagi makcik. Kejap je lagi ni. Aaahhh… aahhh… aaahhhhh… sedap ni makcik!’ Man terus menghenjut laju.



Kak Zai tau Man dah dekat nak sampai.



“MAKCIK… SEDAP NI… AAGGHHH… AGHHHH… Uhhhhhhh… oohhhhh…” Man terpancut sudah.



Terbalik mata Kak Zai menerima tusukan paling dalam batang Man yang besar panjang itu, dan cipapnya terkemut kemut menerima pancutan deras airmani budak bujang teruna itu. Tak sama macam pancutan lemah suaminya. Suam-suam panas rasa Kak Zai dalam cipapnya.



Man memeluk Kak Zai erat, sambil melepas saki baki nikmatnya. Batangnya masih terendam dalam cipap Kak Zai. Kak Zai pula seolah-olah tidak sedar dia juga memeluk Man. Kakinya berbelit dipinggang Man. Itu reaksi spontan Kak Zai bila menerima pancutan airmani tadi, hingga tak sedar dia pula memeluk Man dan mengemut-ngemut cipapnya pada batang budak muda ini.



“Maafkan saya makcik, saya tak tahan sangat tadi,” bisik Man di telinga Kak Zai.



Batangnya masih berdenyut-denyut dalam cipap kecik Kak Zai.



“Tapi cipap makcik memang sedap. Best sangat sangat. Saya melancap pun tak sama sedap macam ni,” bisik Man lagi.



Kak Zai diam, dia menegakkan badan nya duduk tepi meja. Perlahan dia menolak badan Man merenggang, dan perlahan-lahan Man menarik keluar batangnya dari cipap Kak Zai, sambil mata kedua-duanya melihat batang Man tercabut dari cipap Kak Zai. Terlopong lubang cipap Kak Zai selepas batang Man di cabut. Air mani meleleh pekat di celah bibir cipap Kak Zai.



Kak Zai turun dari meja, meninggalkan kain batiknya, dan berbogel separuh badan menuju bilik air. Pedih rasa cipapnya semasa dibasuh tadi.



“Memang besar batang budak ni,” fikir Kak Zai.



“Tak sama macam batang laki aku,” fikirnya lagi.



...bersambung...



(kredit KCS)

0 comments:

Post a Comment