Pages

Thursday, March 8, 2012

Flora ria di Kubang Buaya - 5

Musim Tengkujuh sering mendatangkan banjir untuk negeri gajah ini. Bandar dan perkampungan berdekatan dengan sungai sering menghadapi masalah dengan banjir. Ada waktunya kecil dan ada waktunya besar. Namun dalam sejarah negeri Pahang tiada banjir yang kecil melainkan yang besar sahaja. Bila banjir berlaku banyaklah jalan ditutup kerana tidak boleh dilalui akibat air yang tinggi. Ramailah yang tergendala dan tersadai perjalanan mereka. Ada yang terpaksa tinggal di kawasan mereka tersangkut.

Nasib baiklah di kawasan Kubang Buaya banjir tidak melanda. Di lain-lain kawasan dalam Kuantan terjejas juga dengan banjir yang naik melebih 1.5 miter yang menenggelamkan jalan raya. Ramai penduduk yang dipindahkan ke sekolah-sekolah atau dewan orang ramai yang dijadikan pusat penempatan. Disitulah bantuan banjir disalur-kan. Mereka yang terpaksa pindah disediakan makanan, tempat tinggal, selimut dan sebagainya. Semua ini adalah hasil bantuan kerajaan.

Adalah beberapa buah sekolah ditutup waktu tersebut termasuklah sekolah N. Kebetulan tinggal menyewa di belakang rumah induk ialah Sara, seorang penuntut tingkatan Enam atas sekolah N. Sara menumpang rumah Abangnya yang menyewa rumah No.5 dibelakang rumah induk.

Sara memanglah senior N di sekolah. Orangnya pintar, cergas dan rajin. Sikapnya terbuka. Sederhana. Dari segi fisik kecil molek dalam 152 cm dan body figure 34 28 35. Hidung mancung, bibir halus dan muka bujur.

N syok juga kepada Sara ni walaupun dia dua tahun tua dari N. Sara nampak macam gadis nakal dengan matanya galak namun dia seorang gadis manis yang pintar. Bergiat dengan N dalam Persatuan bahasa Melayu. N adalah Presiden dan Sara adalah setiausaha. Jadi N dan Sara sering bersama dalam kerja-kerja berpersatuan. Dan kebetulan pula N dan Sara duduk dalam kawasan yang sama. Jadi mereka selalu berhubungan dan mesra. Ada waktunya macam kakak dengan adik. N suka keadaan begitu sebab dia tidak berakak kerana dia anak sulung.

"Aku numpang rumah abang aku, Bang Nizar (29 tahun). Nasib baik kakak ipar aku ok. Pendiam tak banyak cerita. Kak Tipah (26 tahun) orang kampung, jaga anaklah. Dua orang anak mereka, anak sedara aku. Seronok juga ada anak sedara dan aku boleh layan mereka," kata Sara satu pagi kepada N sambil duduk di laman rumah sewa mereka.

Kak Tipah membawa setalam air dan goreng pisang. Dia tersenyum, seorang wanita muda bertubuh. Rambut ikal, matanya besar, payudara besar, punggung besar, pingang tak ramping. Gemuk juga tapi mantap dan padatlah. Tinggi dia baya Sara juga.

"Issh, akak susah-susah jer," kata N bila Kak Tipah mempelawanya minum.
"Ala goreng pisang je N," jawab Kak Tipah kekeh kecil, "Makan ajelah."
"Mana budak-budak?" tanya N.
"Tidor keletihan. Tadi sudah puas main," jawab Kak Tipah.
"Budak-budak camtulah," sampuk Sara, "Akak marilah sama-sama kita minum."
"Haa, yelah.." jawab Kak Tipah lalu duduk sama. Kami bertiga di anjung rumah sewa mereka.
"Untung Bakar tuan punya tanah ni. Luas kawasan tanah meka," kata Kak Tipah, "Orang kaya tambah kaya."
Sara tersenyum, "Kita yang kena ubah nasib kita kak."
"Betul tu," sampuk N mengunyah goreng pisang.
"Kau ubah Sara. Jangan lupa kat Akak dan Abang Nizar kau sudah," balas Kak Tipa ketawa sambil minum air teh yang disediakannya.
"Mana leh lupa akak dan abang kita," balas Sara sengih.
"Kau berdua belajar sunguh-sunguh. Akak sudah kahwin. Sudah habis cerita. Ikut jelah suami ke mana dia nak bawa," balas Kak Tipah lembut.
"Yer," jawab N pendek.
"Sara nasib baik, akak dan abang Nizar bantu. Sara tak sia-siakan bantuan ini. Tu yang Sara fikir dan mahu buat, ubah nasib kita supaya senang dan lega sedikit," kata Sara bersemangat.
"Janji kau lepas dan masuk universiti, Sara. Itu harapan abang Nizar kau. Harapan akak juga. Tak payah bantu kami, ingat anak-anak sedara kau sudah," balas Kak Tipah meniupkan semangat dan mengingatkan budi orang.

Pendekkan kisah..
Geram jangan engkau geram
Geram bermacam ragam
Kerana suka kerana marah

Janganlah kau geram
Bila kau melihat gadis yang cantik
Engkau pun cuba menggoda
Tetapi jikalau dia tak layan

Tentulah engkau geram
Kalau ada orang sakitkan hati
Tentulah kau jadi marah
Tetapi tak usah kau geram

Kau geram
Apalah gunanya kau geram
Lebih baik diam diam..
O Nonok O nonok
Kenapa kau pangil hujan

Macamana aku tak panggil hujan
Kote nak makan aku
O kote O kote
Kenapa kau nak makan nonok

Macamana aku tak makan nonok
Sebab itu makanan aku..

N ketawa sendirian mengubah senikata lagu orang tetapi itu sedap dinyanyi dan didengarkan. Di perlindungan itu.. Dekat dengan kali, tempat Bakar selalu mengongkek Makcik Janah.. Kali ini perlindungan itu dipergunakan leh N dengan Kak Tipah..
Satu kawasan yang hanya diketahui oleh N dan Bakar. Kini N telah membawa Kak Tipah ke situ.. Kak Tipah bernafsu tinggi. Tak sangka wanita yang bertubuh sedemikian perlu disetubuhi dengan lama.

Kak Tipah mendesh, merintih, mengrang, meraung dan menjerit-jerit bila Kontol N masuk dan keluar didalam lubang cipapnya. Mula-mula memanglah sempit dan ketat, lama-kelamaan Kak Tipah dapat adapt dan adjust lubang vaginanya untuk menerima keperkasaan lelaki N di dalam keindahan wanitanya. Kini kontol N menembus dan merodok ke depan dan ke belakang ke dinding vagina Kak Tipah. Kak Tipah mngeluarkan air mazinya yang membalut basah kontol N.

"Huu.. Wah.. Wah.. Huu. Wah.. Huu.. Wahh.. Sedapp N.. Kote ko bagak.. Kote kau panjang.. N.. Adui.. Adui.. Ihh," rintih Kak Tipah sambil mengangkat-angkat punggung bulatnya menemukan tujahan batang zakar N ke dalam lubang cipapnya. N mendiamkan diri sambil membiarkan Kak Tipah mengoyang pungungnya, lalu dinding vaginanya mula membalut, memicit dan mengemut batang zakar N.

Kak Tipah terus mengoyangkan pinggul N, dia mengeluh mengelinjang bila N mempompa kontolnya kuat ke lubang cipap Kak Tipah. Kak Tipah meraung, mengoingoi kesedapan, sambil dia memegang buntut N, menarik rapat agar N menekankan batang zakarnya dalam-dalam. Dia menghela nafas dan mula terasa sesak. Air sudah membanjiri lubang cipapnya. Sambil itu dia mengucup mulut N dan mereka bertukar lidah dan memper-mainkannya. Kak Tipah menjongket-jongketkan cipapnya menerima batang zakar N yang keras dan besar itu.

"Ooo.. Urghh.. Urghh.. Arghh.. Sedapp.. Gelii.. Ngiluu.. Ooo.. Naduhh maa, aduhh maa.. Sedapp.. Arghh.." jerit Kak Tipah di kesun-yian kebun itu.

N meneruskan pompaannya laju dan kuat rapat ke lubang puki Kak Tipah. Lubang puki Kak Tipah yang banyak mengeluarkan air dan melicinkan permainan. Sambil N tetap meramas payudara Kak Tipah yang besar meemnuhi tubuhnya. Mengisap puting cokelatnya. N menumpang ke dua belah tangannya, Kak Tipah memegang bahu N, N menekan dan menujah kontolnya dengan kuat dan laju. Kak Tipah mengikut rentak N.

"Wauu.. Sedap N.. Gelii..," desah Kak Tipah yang kuyu matanya, hilang mata hitamnya.. N menarik batang kontolnya, kemudian menjilat kelentit, menghisap air jus dilubang cipap Kak Tipah, Kak Tipah sesak nafas, dia mengeruh kasar. Kakinya yang diangkat kedua belah mengelinjang-linjang.

Pantas N merodok semula batang zakarnya ke dalam lubang puki Kak Tipah. Dia mula mempompa batangnya yang besar dan panjang, Kak Tipah mengerang kuat, menjerit-jerit dan merintih-rintih kesedapan.

"Nnn.. Akak nakkuarr.. Sedap.. O.. Sedap.. Kuarr.. Uuu.. Kuarr.. Ooohh," jeritan Kak Tipah melangsing dan nafasnya bagaikan kerbau disembelih.

Kini kakinya sudah ke lantai tanah. Tidak upaya diangkat ke atas. Dia mendesah dan mengeluh nikmat walaupun basah berpeluh dan keletihan dikongkek dan mengiongkek dengan N. Kak Tipah memeluk N sambil mencium dan mengucup dada, muka dan bibir N. Mereka berkucupan lama dan puas.

"Sedap N.. Ko bijak main. Kote ko besar kerass, iee, sedappnya," elus Kak Tipah yang masih mengemut batang zakar N dalam lubang pukinya.
N meneruskan pompaannya kuat-kuat dan laju-laju. "Ooo kakk.. Kuarr," Lalu N mengeluarkan spermanya ke dalam lubang puki Kak Tipah. Kak Tipah terasa fana. N mengeruh kuat.
"Eee.. Lama ko henjut N.. Sedapp.. Akak puas sungguh," balas Kak Tipah mengoyangkan pinggulnya menrima sperma sayang N.
"Sedap kak. Tima kasih," balas N sambil menyonyot puting Kak Tipah dan memainkan lidahnya. Kak Tipah mengelus semula.
"Pandai ko main, mana belajar nie? Rasa cam berpengalaman?" tanya Kak Tipah yang mengelap cipapnya dengan tualanya. Dia memegang kontol N ang masih berdenyut lalu dilapnya juga.

N senyum tapi pura-pura buat tak tahu. Mereka berpelukan dan berkucupan.

"Akak suka ko, bila ada peluang kitam ain lagi ya, sedapp N," Kak Tipah mencubit pipi N. N senyum puas.
"Apa sebab akak nak main dengan N?" tanya N selamba.
"Main dengan Bang Nizar puas enggak, tapi hari tu nampak bentuk kote kau dari depan seluar, nampak terbonjol, naik syahwat akak. Tu yang nak cuba," kata Kak Tipah terkekeh, "Ko punya lagi bagus. Besar, panjang keras. Sedap masuk dalam cipap akak"

Kak Tipah mahu N menyetubuhinya lagi, "Sok kat sini enggak N. Sok kita buat lagi. Akak puas sangat. Jangan lupa ye," Kak Tipah mengingatkan sebaik sahaja mereka berpisah petang itu.

N tersenyum senang.

Waktu: Satu pagi Sabtu.. Lokasi: Bilik N, rumah Bakar. Suasana: Hujan lebat mencurah-curah dan langit muram, kilat memintas dan guruh bersabung..

Hasrat berbincang namu bila kilat memancar dan guruh berdentum, Sara memeluk N. Dia cukup takut dengan kilat tambah guruh yang meletup. Sara merasa cuak malah dia terkencing akibat kilat dan guruh itu. Dia terbasah di depan N. Sara rasa malu. Namun apakan daya, ketakutan itu bukan dibuat-buat. Dia memang fobia dengan kilat dan guruh. Bila kilat dia seperti mau mencari tempat untuk menyorok. Bila guruh dia menekap telinganya dan bergaris risau dan khuatir di wajahnya.

"N akak malu.. Akak takutt.." Sara memegang tangan N.
"Jangan, nah ambil kain ni, tukar kat bilik mandi, jom saya temankan," kata N memimpin Sara ke bilik mandi. Dia menyuruh Sara menukar sambil dia meunggu di depan pintu bilik mandi. Kejap lagi dengan wajah yang takut Sara keluar setelah bertukar kain.

"Biarkan kain akak kat dalam situ. Nanti kang nak balik amik," arah N dan memimpin tangan Sara ke bilik.
"Akak rehat dan rileks kat bilik ni. Saya mob bekas kencing akak tadi." Sara tunduk malu lalu mengangguk.
"Takut," Pantas N meninggalkan Sara dan melakukan kerja mencuci tempat kencing Sara tadi.

Bersambung . . . . . . . .

0 comments:

Post a Comment