Pages

Sunday, February 5, 2012

Bersetubuh Dengan Ida

Bermulanya perkenalan aku dengan IDA di sebuah supermarket.....dekat kuantan.Pada suatu hari.. masa tu aku masih lagi belajar di sebuah institusi pengajian swasta di kuantan.. Aku dan kawan - kawan aku selalu lepak kat pasraraya tersebut bila hari cuti atau hari minggu.Hendak direngkaskan cerita..Aku kenal dengan kawannya itu namannya Azian mulanya aku bercintan dengan Azian. .tapi entak macam -mana bergurau punya bergurau aku mula keluar dengan ida.Pertama kali aku keluar dengan Ida ..Aku mengajak dia pergi menonton wayang pada masa tu cerita ..ntah aku pun dah lupa masa tengok wayang tu. aku mulalah buat perangai tangan mula merayap merata-rata..mulanya aku tak berani juga maklumlah first time...Aku mula menciumnya fuhhh.. rupanya dia melawan..Aku mula mesra dengannya dan pada suatu hari aku membawanya dengan menaiki mosikal kap cai aku ke rumah sewa..Aku menyuruh Ida tidur sekejap kerana letih round bandar dengan motor dan aku pun turit baring depan rung tamu pada masa itu juga Ida baring di atas sofa ruang tamu.Pada masa yang sama hause mate aku tak ada di rumah semuanya ada kuliah.. tampa tak ku duga Ida turun daripada sofa itu dan baring ditepi aku. dengan pantas aku mencium bibirnya ..tangan yang gatal ini merayap-rayap didalam bajunya itu dan sehinggalah ke seluarnya. Ida membiarkan saja tingkah laku aku itu..tapi apakan daya perempuan memang lemah semangat..Aku menarik seluar Ida itu dan aku meminta ida untuk mengadakan hubungan seks. Ida tidak menghalang permintaan ku ..dengan pantas aku membuka seluar saja dan juga ida fuhh.. memang syok dapat lihat celah kangkang Ida wah .. aku mula geram tampa lengah lengah lagi aku pun menusukkan batang aku yang sudah sekian lama menegang wah syoknya aku melihat mata ida terpejam seolah olah kaku..tiba tiba aku terkejut ..ada darah mengalir di celah kangkang Ida ..oh rupanya masih dara lagi ..akulah yang pertama baginya ...Semenjak daripada itu aku sering bersetubuh dengan Ida tak kira masa sehinggalah dia berkahwin dengan orang lain tapi bukan dengan aku sebab aku kerja tempat lain ...dengan itucarilah aku ida aku rinddduu burit mu itu hubungilah aku

0 comments:

Post a Comment