Pages

Wednesday, January 18, 2012

Sari Timur novelis pujaan

Pembaca situs Rumah Seks yang setia. Kini N sudah meningkat ke usia 16 tahun. 173 cm tinggi dengan penisnya sudah berukuran 17cm dengan 3.5cm diameter. N juga sudah lulus perperiksaan LCE dan kini bertukar ke sebuah sekolah menengah atas yang elit di Kuantan dalam tingkatan empat.

Minat N terhadap dunia penulisan membuatkan dia berkenalan dengan beberapa orang pengarang tanah air. Disamping itu N bergiat dengan kelab belia serta Persatuan pelajar sehingga dia dilantik menjadi seorang setia usaha kepada persatuan pelajar tersebut. Daya dan wibawa kepimpinannya sudah terserlah di zaman persekolahannya.

"Heii kau sihat N.. Lama akak tak nampak kau," tegur Kak Sari manja sambil duduk menyilang kaki di laman rumah bangalo itu.
"Baikk kak.. Bila akak balik dari luar negeri. Mana anak-anak akak?" tanya N pula menghampiri dan menyalam sambil mencium tangan Kak Sari yang ayu itu.
"Baru dua hari N, anak akak dengan nenek mereka lah," jawab Kak Sari lagi.

Kak Sari(27thn) adalah kakak sulung kepada rakan akrabnya, Hasyim dan anak sulung perempuan kepada Datin Aminah. Orangnya manis, senyumannya melirik dan mulus, rambutnya paras bahu hitam, mukanya bujur, mata-nya bulat galak, dadanya bidang, teteknya besar, pung-gungnya kental dan pejal, sudah bernikah dan beranak dua namun dia tetap ayu, body berjaga dan terbuka.

Kebetulan Kar Sari adalah seorang penulis/novelis yang sedang meningkat namanya. Nama penanya SariTimur, dia telah menghasilkan banyak buku-buku popular siri kisah-kisah cinta dan kekeluargaan.

"Amacam kak, ada buku baru ke?" tanya N sambil duduk di depan Kak Sari. Dia melihat kaki Kak Sari yang bersih, dan kemerah-merahan. N memang suka akan kaki atau tumit wanita yang bersih tambah berwarna kuning langsat kemerah-merahan.

Kak Sari senyum sambil menghulurkan senaskah kepada N. N menerima lalu memelihat kulit buku terbaru Kak Sari. "Bunga Madu" judul novel tebaru Kak Sari.

"Terimakasih kak, nanti saya baca. Saya akan cuba menulis sebuah. Akak tolong baca ya," kata N yang berkobar-kobar semangatnya mahu menghasilkan sebuah buku tulisannya sendiri.
"Tulis dulu, sure akak akan ajar dan komen mana salah dan silapnya," kata Kak Sari lagi.

N memandang ke gunung kinabalu Kak Sari yang mengetar dada N. payudara itu menjolok baju lembut yang dipakai oleh Kak Sari. Memang ngam tubuh Kak Sari walaupun sudah beranak dua. Untung suami dia dapat mengongkek Kak Sari sebaik dan secukup mungkin.

*****

Suami Kak Sari tiada kerana keluar negara menguruskan perniagaannya. Datin Aminah mengunjungi cucunya bila dia free. Datin Aminah mempunyai kegiatan dan acaranya sendiri. Tambah kalau Dato ke KL tanpa membawanya. Jadi dia bebas dengan aktivitinya..

Datin Aminah sudah beberapakali bersetubuh dengan N. N menjadi favouritenya. Dia tahu N kawan baik anaknya. Dia sering membawa N ke sebuah rumah di TC dan di situ dia akan memadu kasihsayang dengan N. N tidak pernah melepaskan peluang yang diberikan. Dia mengongkek Datin Aminah semau-maunya tanpa jemu. Lebih lagi memakan dan mengerudi cipap Datin Aminah.

Dalam keadaan sedemikian Datin Aminah akan menjerit-jerit kuat bila cipapnya dipompa dengan kuat dan dihenjut dengan keras oleh N. Kini.. Senja itu.. Di bangalo Kak Sari sendiri.. Tiada sesiapa di rumahnya kecuali Kak Sari seorang.. Anak-anaknya dibawa datin Aminah, nenek mereka. Dan di bilik tidur Kak Sari yang eksklusif, dengan katil yang empuk, permaidani yang tebal.. Cermin hampir menjadi hiasan setengah biliknya.. Waduhh ditambah dengan cahaya api yang suram dan romantis..

Kak Sari dituba sepi
Dahaga kasih hati murung
Kak Sari tinggal sendiri
Cipapnya putih ditujah terung
Kak Sari mengelus..
Kak Sari mengerang..
Kak Sari mengeroh..
Kak Sari mendesah..
Kak Sari meraung..
Kak Sari menjerit halus..
Kak Sari menghla nafasnya panjang..
Kak Sari melepaskan keluhan yang berat..
Terung panjang terung keras
Lalu dibelai tertusuk perigi
Kak Sari kejang mengumpul nafas
Suaminya lalai dia kendiri
Jejarinya memebelai batang zakar N
Lidahnya menjilat keliling kepala zakar N
Mulutnya mengulom batang zakar dan telur zakar N
Perbuatannya bagus lemah dan lembut bila geram pantas dan ganas
Sudah sedap sudah senang
Lesung ditumbuk si antah
Kak Sari mengecap kasih sayang
Cipap ditebuk cipapnya diratah
Gunung kinabalu Kak Sari keras mencanak
Teteknya berwarna merah dihisap menjadi keras dan tegang
Kulit bodynya yang lembut dijilat seronok
Perutnya yang sedikit pecah dijilat sedap
Punggungnya mengelinjang bila dijilat dan digigit manja

Bila lidah N mengitar kelentit Kak Sari, cipap Kak Sari berair, lidah N menjulur ke lubang vagina Kak sari-berair dan basah..

Daging rusa daging kerbau
Cipap muda cipap mainan nak muda
N mempompa meramas payudara di dada
Kak Sari tertuba cipapnya bahagia
Posisi 69-nikmat membuat oral

Posisi doggie, N menghenjut dari belakang dengan memasukkan zakar besar dan panjangnya ke dalam lubang faraj Kak Sari.. Kak Sari mengadui dan merasa penis N santak masuk habis ke lubangnya yang terasa sendat. Posisi Kak sari di atas N.. penis N mencanak dipimpin masuk ke lubang faraj Kak sari.. Kak Sari mula menghenjut dan membiarkan zakar N menujah dari bawah ke atas ke dalam lubang vagina Kak Sari. Kak Sari mengelinjang dan menghenjut kuat sambil meramas buah dadanya sendiri.

Kak sari menjerit dan meraung bila tujahan zakar N mengenai kesensitifan diri dan anggota sulitnya.. Posisi bertukar.. Kini Kak sari pula berbaring, dia di bawah dan N Menghenjut cipap Kak sari dari atas.. Dia kewalahan sebab sudah beberapa kali klimaks.. Dengan mengangkat kedua belah kakinya dan melebarkan kangkangannya untuk memudahkan N menghentak zakar ke dalam
lubang vagina Kak Sari.. Sebuah bantal dilapikkan dibawah punggung Kak Sari supaya hentakan N akan rapat ke tundun Kak Sari dan Kak sari dapat merasai zakar N penuh di dalam lubang vaginanya..

"Aduii.. Ohh.. Ohh besar sungguh dick kau N.. Akak kuar lagii N.. "raung Kak Sari mengoingoi bagaikan orang menanggis sedangkan tidak melainkan merasa nikmat dan sedap. Muka Kak Sari berkerut-kerut menahan

Kesedapan yang dilabanya sedang N terus menghenjut laju dan pantas, kuat dan keras menunggang Kak Sari.

Air mani Kak Sari melimpah ruah keluar dari lubang vaginanya. N tak melepaskan lalu menarik keluar penisnya dan menjilat, menghisap dan menyedut lubang madu cipap Kak Sari. Kak Sari terangkat-angkat punggungnya, merapatkan muka N ke vaginanya, membe-narkan N terus memakan cipapnya. Dia menjerit, menge-rang dan meraung-raung kesedapan.

Kini N kembali menuba lubang cipapnya dengan penis N yang keras dan besar itu. Lubangnya terasa sendat dan padat. Kulit vaginanya mengikut urutan zakar N-keluar dan masuk, laju dan perlahan kemudian laju, N menghentak kuat dan keras lalu N menjeritt..

"Urghh.. Akak sari.. N kuar.. Pancut dalam yee.." kata N

Melepaskan spermanya dala m lubang vagina Kak Sari. Sekali lagi lubang vagina Kak Sari kebanjiran. N terus menghenjut sambil membelakangkan tubuhnya menutup matanya menahan kegelian dan kesedapan yang amat sangat. Butuhnya dikemut kuat oleh dinding vagina Kak Sari.

N memerhatikan cermin di sekeliling bilik. Dia dapat melihat riaksi Kak Sari semasa dihenjut. N dapat melihat perilakunya semasa menghenjut dan menyetubuhi Kak Sari.

"U r a good fucker N, U make me so wet.. O migod.. I cumm so many timess.. Letih badan akak. Wow your dick is big and long.. So nice..," kata Kak Sari memegang penis N yang sudah mula lembik dan masih berdenyut-denyut sedikit.

N tersengih sambil melihat cadar katil Kak Sari dibanjiri air bahagia bertompok-tompok.

"Tak pernah akak cumm sebegini banyaknya N.. I hv cumm more than 10 timess.. This is a long fuck..," kata Kak Sari medlepaskan keluhan yang berat dan sedap.
"Naper.. Akak tak penah rasa gini ke?Y.. Abang tak buat ke?"tanya N agak naif.
"Suami akak ada gaya dan stailnya sendiri. Puas juga. Tapi dengan kau N, lain sungguh. U really fuck me well.. Tu sebabnya akak kata kau fuck bagus sekali," puji Kak Sari sambil memeluk N dengan manjanya.
"Saya rasa rugi suami tak tahu menilai tubuh badan isterinya sendiri. Kalau dia tak menilainya, siapa lagi?"tambah N memberikan pandangannya.
"U are correct there N.. Kamu ni budak lagi tapi cara kamu mengapresiasi tu jauh sangat.. U really appreciate tubuh wanita dan tahu kemahuan mereka," ujar Kak Sari lagi.

Mereka berpeluk bogel di atas katil. Melepaskan hawa hangat tubuh mereka dan bertukar di antara satu sama lain. N melihat kedudukan mereka di dalam cermin besar di bilik itu. Mengasyikkan.

Lalu.. Lalu N memulakan gerak semula. Kak Sari mula menerima kucupan hangat, rabaan dan ramasan yang menghidupkan semula sumbu api nafsunya.. Kak Sari melayan selera anak muda, seleranya yang masih lagi kehausan.. Lubuknya masih hendak digerudi lagi, perigi-nya masih perlu ditimba lagi.. Taman birahi hendaklah dibajak lagi.. Lalu N mencangkul taman Kak sari kemudian menanam tebu hitamnya, hingga mengeluarkan air yang manis sekali..


Tamat

0 comments:

Post a Comment